MIJN EXPERTISE

Creatief, digital minded
en resultaatgericht

Ik geloof sterk in een persoonlijke customer journey, waarbij alle (relevante) voorkeurskanalen op het juiste moment informeren, overtuigen én converteren. Hypotheses onderbouw ik altijd met data - en een beetje onderbuikgevoel. Zo weet ik anderen ook gemakkelijk te overtuigen, en vooral te enthousiasmeren. Naast Agile doe ik dit bij (nieuwe) proposities ook vanuit een lean startup aanpak. Klein beginnen en iteratief blijven verbeteren.
0123456789001234567890+

Ruim 15 jaar werkervaring

0123456789001234567890+

Succesvolle projecten afgerond

01234567890x

Genomineerd of winnaar

MIJN EXPERTISE

Creatief, digital minded
en resultaatgericht

Ik geloof sterk in een persoonlijke customer journey, waarbij alle (relevante) voorkeurskanalen op het juiste moment informeren, overtuigen én converteren. Hypotheses onderbouw ik altijd met data - en een beetje onderbuikgevoel. Zo weet ik anderen ook gemakkelijk te overtuigen, en vooral te enthousiasmeren. Naast Agile doe ik dit bij (nieuwe) proposities ook vanuit een lean startup aanpak. Klein beginnen en iteratief blijven verbeteren.
0123456789001234567890+

Ruim 15 jaar werkervaring

0123456789001234567890+

Succesvolle projecten afgerond

01234567890x

Genomineerd of winnaar

CONTINU OPTIMALISEREN

Een persoonlijke en relevante
customer journey

Door de customer journey van de eindgebruiker in kaart te brengen, wordt al snel inzichtelijk op welke (contact)momenten je relevant kan zijn, en op welke momenten niet.
Visie op digitale kanalen

Ik zie digitale kanalen niet als kanalen die op zichzelf staan. Ik zie ze als versterkende kanalen. In een persoonlijke en relevante lifecycle kun je de eindgebruiker stap voor stap meenemen wat die nog kan verwachten, maar ook wat je nog van hem verwacht. En zo’n lifecycle kan lang zijn, maar ook heel kort. Als een cyclus bijvoorbeeld binnen e-mail is voltooid, kan het een logisch vervolg zijn om de customer journey voort te zetten in de app. Of juist andersom.

Slim data toepassen

Door de customer journey van de eindgebruiker in kaart te brengen, wordt al snel inzichtelijk op welke (contact)momenten een (voorkeurs)kanaal relevant is, en op welke momenten niet. Door vervolgens slim data toe te passen, wordt een cycle voor een bezoekers of klant heel persoonlijk en vooral relevant.

https://figgilant.nl/wp-content/uploads/2020/03/expertise-customer-journey.jpg
Ik spreek ieders taal

Ik analyseer continu engagement op campagnes, klantfeedback en webperformance. Zo heb ik afgelopen jaren meerdere succesvolle optimalisaties en nieuwe features geïmplementeerd. Ik spreek de taal van developers en analisten, en ben tegelijkertijd commercieel ingesteld om ook met andere afdelingen zoals Marketing en Sales te schakelen.

Toename in revenue en NPS

Door data en gedrag van (terugkerende) bezoekers en klanten te gebruiken, enthousiasmeer ik anderen om A/B-tests, lifecycles, marketing automation, retargeting campagnes en conversieoptimalisaties in te richten. En zo een toename in revenue en NPS, en een afname in churn te realiseren. Hierbij zijn (realistische) KPI’s natuurlijk onmisbaar, waarbij niet alleen de business value belangrijk is maar des te meer de customer value.

Ik deel graag mijn ervaringen

Elke campagne wordt standaard door mij getest. Door altijd te testen, realiseer ik al snel een toename in open-, click- en conversieratio’s. Ik deel graag mijn kennis en ervaringen. Niet alleen binnen de organisatie, maar ook daarbuiten. Bijvoorbeeld tijdens de Webwinkel Vakdagen. Ook publiceer ik met regelmaat interessante cases. Om anderen te inspireren, maar ook omdat ik ontzettend trots ben dat ik samen met de teams aan deze projecten heb mogen werken.

Veel gezien, meer mogen doen

Na ruim 15 jaar werkervaring heb ik veel gezien en nog meer mogen doen. Ik ben strategisch en help graag om de stip op de horizon te zetten. Tegelijkertijd ben ik ook praktisch ingesteld en maak die stip heel concreet. Ik ben een resultaatgerichte alleskunner.

Bovendien ben ik erg geïnteresseerd in de laatste ontwikkelingen en nieuwe tooling. Die maak ik mij dan ook heel snel eigen.

Adobe Creative Suite
Microsoft Office
Google Analytics
HTML / CSS
Marketing Automation
Content Management

Conversieoptimalisatie

Ik stel hypotheses op voor A/B-tests en richt deze zelf in. Op deze manier blijf ik digitale kanalen optimaliseren.

Marketingcommunicatie

Leads en klanten informeer, overtuig én enthousiasmeer ik over je producten en diensten. En dat doe ik kanaaloverstijgend.

Scrum

Iteratief optimaliseren. Klein beginnen. Als Product Owner houd ik er ook een strak georganiseerde backlog op na.

User Experience

Met gevoel voor design en copy kan ik goed inschatten of er een logische user flow gecreëerd kan worden voor de eindgebruiker.

NEEM CONTACT MET MIJ OPStuur een bericht

Ik kom graag langs om mijn motivatie persoonlijk toe te lichten. En tijdens een gesprek je ervan te overtuigen waarom juist ik een praktische, hands-on en unieke toevoeging ben aan het team.
Adres
Christinastraat 1
2161SB Lisse
Telefoon
06 25 34 83 42
E-mail
dennis@figgilant.nl
FIGGILANTZo kun je mij bereiken
Ik help je graag om jouw digitale kanalen te optimaliseren. Stuur mij een bericht.
STATUTAIRPraktische informatie
Christinastraat 1, 2161SB Lisse
KvK 77596684
BTW NL00 321 3718 B71
NL32 INGB 0009 2989 31
SOCIALVolg mij op de socials
Volg mij op Social Media. Zo blijf je altijd op de hoogte wanneer ik beschikbaar ben voor nieuwe opdrachten.
FIGGILANTZo kun je mij bereiken
Ik help je graag om jouw digitale kanalen te optimaliseren. Stuur mij een bericht.
STATUTAIRPraktische informatie
Christinastraat 1, 2161SB Lisse
KvK 77596684
BTW NL00 321 3718 B71
NL32 INGB 0009 2989 31
SOCIALVolg mij op de socials
Volg mij op Social Media. Zo blijf je altijd op de hoogte wanneer ik open sta voor nieuwe opdrachten.